BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Bermasalah dengan tenaga batin
Hendak mengeratkan hubungan dengan pasangan
Ingin memikat perempuan atau ingin dipikat lelaki
Hilang keyakinan diri

Ini lah tempatnya...luangkan sedikit masa untuk membaca blog saya. Baca and scroll la sampai bawah.

Terima Kasih.

produk yang terhangat di pasaran

Monday, April 27, 2009

Apakah Kandungan PL SUPERGEL?

Berikut adalah antara kandungan PL SUPERGEL™ menggunakan bahan semulajadi yang telah digunakan turun temurun untuk membantu menyelesaikan pelbagai masalah seksual lelaki.PL SUPERGEL™ menggunakan air suling, Aloe Vera Gel, Olive Squalene, Apricot Kernel Oil, Vitamin C, Extracts of Korean Red Ginseng, Hawthorne Berry, Ginkgo Biloba, Muira Pauma, Catuaba Bark, Cuscuta Seed dan pelbagai lagi didalam formula yang telah terbukti berkesan turun temurun ini dan juga terbukti secara klinikal.

Kekerasan yang luar biasa: Walaupun PL SUPERGEL™ tidak direka untuk mengeraskan zakar namun begitu ada sebilangan besar pelanggan kami yang mengatakan bahawa kekerasan zakar mereka adalah jauh lebih hebat selepas menggunakan PL SUPERGEL™ Mungkin ini disebabkan oleh salah satu herba didalam PL SUPERGEL™ yang bertugas sebagai agen yang melancarkan peredaran darah dikawasan zakar pengguna.

Kawalan sepenuhnya terhadap pancutan anda:Kesan yang amat nyata PL SUPERGEL™ adalah dari segi keupayaan anda untuk mengawal pancutan anda pada kali pertama penggunaan hinggalah anda benar - benar bersedia dan cukup puas untuk melakukan pancutan.

Wow! Apakah sebenarnya bahan - bahan semulajadi itu dan bagaimana mereka berfungsi? Seperti yang dapat anda lihat di bawah, setiap satu bahan - bahan semulajadi tersebut telah dipilih untuk memberikan kesan - kesan spesifik didalam sistem seksual lelaki...Tetapi terdapat lebih BANYAK LAGI yang mampu PL SUPERGEL™ lakukan untuk anda!

0 comments:

Order Form