BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Bermasalah dengan tenaga batin
Hendak mengeratkan hubungan dengan pasangan
Ingin memikat perempuan atau ingin dipikat lelaki
Hilang keyakinan diri

Ini lah tempatnya...luangkan sedikit masa untuk membaca blog saya. Baca and scroll la sampai bawah.

Terima Kasih.

produk yang terhangat di pasaran

Wednesday, May 6, 2009

PLAYBOY PUMP VACUUM MEDICAL DEVICE

Bolehkah saya meBnguat dan membesarkan otot zakar? Otot zakar memang boleh dikuatkan dan dibesarkan dengan cara bersenam. Cuma cara untuk menguatkan otot di bahagian zakar adalah berbeza daripada cara menguatkan otot bahagian tubuh badan kita yang lain.


Bagaimana cara yang sesuai? Cara yang boleh anda lakukan adalah, dengan menggunakan alat Playboy Medical Device. Sejenis alat hampagas yang menggunakan teori BEKAM yang dicipta oleh doktor andrologi terkemuka dunia iaitu Dr. Joel Kaplan.


Alat Medical Device keluaran Playboy telah terbukti dapat menyelesaikan banyak masalah yang dihadapi oleh lelaki. Ini disebabkan faktor-faktor dari segi kualiti dan spesifikasi. Untuk mendapatkan kesan yang tepat dan berkesan anda perlulah mendapatkan Playboy Medical Device kerana:


  • Kekuatan sedutan hampagasnya adalah 175 mmHg.

  • Cukup kuat untuk melancarkan darah, membesarkan dan mengembangkan ruang corpora zakar yang memegang darah. Jika sedutan terlalu lemah maka kesan yang anda dapati tidak akan sempurna kerana tidak cukup kuat untuk mengembangkan ruang corpora zakar.

Jika sedutan hampagas terlalu kuat pula akan membuatkan zakar rasa tidak selesa dan ini mengganggu proses senaman. Maka senaman anda tidak akan berkesan dan sia-sia. Proses senaman seharusnya meningkat sedikit demi sedikit, hari demi hari.


Untuk mendapatkan Playboy pump vacuum. Anda perlu membuat bayaran pendahuluan sebanyak BND$75 iaitu separuh harga dari harga asal. Selepas barang ini sampai dan di serahkan pada anda. baru transaksi yang terakhir dengan membuat bayaran yang terakhir sebanyak BND$75. Harga Playboy Pump ini berharga BND$150. untuk pelanggan yang awal akan diberikan percuma 1 bottle libido oil. Barang ini akan sampai dalam 2 ke 3 hari waktu bekerja.


Berminat Sila msg saya di 8880561, or email at hasbi243@gmail.com

0 comments:

Order Form